Součástí úrazového pojištění je denní odškodné při úrazu, které slouží ke krytí drobných úrazů, jejichž léčba může zabrat několik dnů, či týdnů. Každá pojišťovna má své oceňovací tabulky, které si vytváří sama a údaje v nich pečlivě střeží. Každá pojišťovna si také stanovuje výluky z pojištění a případnou čekací dobu (karenční lhůtu).

Čekací doba - karenční lhůta

Pojišťovna A B C D E F G H I J K
Bez uplatnění čekací doby                      

Čekací doba  znamená, že máte uzavřenou pojistku, kterou už nějakou dobu platíte a nyní se Vám stane úraz. Pokud se stane „příliš brzy“, tak Vám pojišťovna napíše, že jste nesplnili karenční lhůtu. To by se Vám stalo u pojišťovny „A“ a „D“.

Co znamená taková výluka z pojištění?

Pojišťovna může mít mezi výlukami z pojištění například úraz při poruše vědomí. Co by taková výluka pro Vás znamenala v praxi?

Pojišťovna A B C D E F G H I J K
Úraz při poruše vědomí                      

Může dojít k následující situaci: Bylo horko, jel/a jste na kole. Nejdříve se Vám zatmělo před očima, nevěděl/a jste o sobě a z kola jste spadl/a. Následkem je zlomenina levé ruky a pravé nohy. To je případ, kdy pojišťovny „B“, „E“, „H“ ani „J“ odškodné za úraz nevyplatí. U pojišťovny „I“ byste museli ještě splnit několik parametrů pojistné události – pak by to možná šlo.

Nečekejte na to, až v reálu (po úrazu) zjistíte vhodnost nastavení výluk Vaší pojistky. Požádejte odborníka o posouzení Vaší stávající smlouvy – nic Vás to nestojí!

Finanční navigátor Vám ZDARMA poradí

  • Konzultace a poradenství zdarma.
  • Zdarma pro Vás provedeme výběrové řízení na úrazovou pojistku pro Vás i Vaše děti.
  • Poradíme Vám s výběrem pojistky tak, aby skutečně maximálně kryla případný úraz.
  • V případě realizace pojistky nic neplatíte!
  • Garantujeme nejlepší podmínky, nezastupujeme žádnou pojišťovnu.


Stačí zanechat kontakt a my Vám zavoláme.

Souhlasím s VOP *
Souhlasím se sdílením kontaktu *

Všechny položky označené * jsou povinné.