Reklamace v obchodních řetězcích Kaufland

  1. Avatar
    Romana Lusková (7 příspěvků) Čtvrtek 08.03.2018 11:29:22

    Ahoj, máte někdo zkušenosti s reklamacemi v Kauflandu? Často tam mají elektroniku za velmi výhodné ceny, ale mám strach, že pokud se například sluchátka pokazí, bude problém je reklamovat.

Řadit podle:
 
  1. Avatar
    Mirek melb (1 příspěvek) Středa 12.10.2022 12:20:52

    Dobry den, dnes jsem koupil zkazene vino z Kauflandu Zlin Cepkov. Stalo se mne to jiz asi 3x (Za poslednich 5 let) a vzdy jsem dostal penize zpet. (Bez uctenky) Ted to jiz neni mozne pokud ztratite uctenku.(A pochybuji, ze i s uctenkou) Pisi to ptotoze Kaufland takto dovazi vina ze zahranici (Hlavne NZ/Australie) jiz nekolik let a mnoho je jich zkazenych. Mam dojem, ze je to je z duvodu preravy, v nitru lodi je velmi vysoka teplota (Pres rovnik) Odhaduji to na tisice lahvi, ktere jsou zkazene. Upozornoval jsem management ve Zline jiz nekolikrat. Nikdo s tim nic nedela, protoze cesky zakaznik prece nema poneti jak to ma chutnat. V nejhorsim pripade slevnime a to se proda.
    Chovejme se k zakaznikum jako k idiotum a jedeme dal.

  2. Avatar
    Zdeněk Zálešák (1 příspěvek) Pondělí 01.08.2022 18:00:11

    Dobrý den nevím zda píši dobře na adresu ale jen mám takový dotaz. koupil jsem si v Kauflandu ve Veselí nad Moravou dne 16 května solární fontánu v ceně 1199,- na dálkové ovládání. asi 20.května jsme to s kamoškou zapojili a tak to perfektně šlo než jsem přikoupil ještě filtr do jezírka a pak asi kolem 20 července začala fontána z kauflandu jaksi blbnout hned šla hned ne a tak jsem přemýšlel co tomu může být znovu vše zapojil a ted jaksi nejde vůbec uvadí v návodu zda není vadná baterie přes kterou je zapojena fontána na solár Proto se ptám co v takovém případě dělat nechci si stěžovat to ne jen radu zda se to dá nějak někde opravit nebo vyhodit. Prosím napište mi na můj email co mám dělat ještě se s tím pohrajeme ve středu 3. srpna a kamoškou ale uvidíme nevím si rady děkuji za pomoc můj email zalesakzdena@email.cz děkuji s pozdravem Zálešák Zdeněk

  3. Avatar
    K.N. netusilovak (4 příspěvky) Sobota 23.07.2022 21:21:51

    Dnes 23.7.22 jsem nakupovala ve vaši prodejně na Vypichu, Bělohorská, P 6 při použití skeneru. Později při kontrole účtu jsem zjistila, že 2 položky byly účtovány 2x, nakoupeno 1x (borůvky 2x 69,90 Kč a ORBIT dóza 2x 36,90 Kč) , celková útrata 1287,12 Kč, účet v příloze. Skener používám běžně, předpokládám, že mohl být vadný a doufám, že máte možnost ověřit můj nákup. Prosím o vrácení 107,- Kč a sdělení způsobu vrácení. Mohu vyzvednout v uvedeném marketu. Děkuji Netušilová

  4. Avatar
    K.N. netusilovak (4 příspěvky) Sobota 23.07.2022 21:21:48

    Dnes 23.7.22 jsem nakupovala ve vaši prodejně na Vypichu, Bělohorská, P 6 při použití skeneru. Později při kontrole účtu jsem zjistila, že 2 položky byly účtovány 2x, nakoupeno 1x (borůvky 2x 69,90 Kč a ORBIT dóza 2x 36,90 Kč) , celková útrata 1287,12 Kč, účet v příloze. Skener používám běžně, předpokládám, že mohl být vadný a doufám, že máte možnost ověřit můj nákup. Prosím o vrácení 107,- Kč a sdělení způsobu vrácení. Mohu vyzvednout v uvedeném marketu. Děkuji Netušilová

  5. Avatar
    K.N. netusilovak (4 příspěvky) Sobota 23.07.2022 21:21:44

    Dnes 23.7.22 jsem nakupovala ve vaši prodejně na Vypichu, Bělohorská, P 6 při použití skeneru. Později při kontrole účtu jsem zjistila, že 2 položky byly účtovány 2x, nakoupeno 1x (borůvky 2x 69,90 Kč a ORBIT dóza 2x 36,90 Kč) , celková útrata 1287,12 Kč, účet v příloze. Skener používám běžně, předpokládám, že mohl být vadný a doufám, že máte možnost ověřit můj nákup. Prosím o vrácení 107,- Kč a sdělení způsobu vrácení. Mohu vyzvednout v uvedeném marketu. Děkuji Netušilová

  6. Avatar
    K.N. netusilovak (4 příspěvky) Sobota 23.07.2022 21:21:41

    Dnes 23.7.22 jsem nakupovala ve vaši prodejně na Vypichu, Bělohorská, P 6 při použití skeneru. Později při kontrole účtu jsem zjistila, že 2 položky byly účtovány 2x, nakoupeno 1x (borůvky 2x 69,90 Kč a ORBIT dóza 2x 36,90 Kč) , celková útrata 1287,12 Kč, účet v příloze. Skener používám běžně, předpokládám, že mohl být vadný a doufám, že máte možnost ověřit můj nákup. Prosím o vrácení 107,- Kč a sdělení způsobu vrácení. Mohu vyzvednout v uvedeném marketu. Děkuji Netušilová

  7. Avatar
    Pavla pav.kafkova (1 příspěvek) Úterý 17.08.2021 18:07:33

    Dobrý den, opakovaně, kolik let, se nám nelíbí, že běžný obyčejný chléb má na rovné straně hodně tmavou až černou kůrku. Musíme ji odkrajovat. Divím se, že není náprava. Tentýž chléb od jiného výrobce v jiném řetězci je dobrý, kůrka světlá. V Kutné Hoře.

  8. Avatar
    Wolduová Miluše (1 příspěvek) Pátek 02.07.2021 13:51:47

    dne 30.6.2021 ve 12.25 jsem platila nákup u samoobslužné pokladny, kde po přiložení karty mi na přístroji ukázalo, že mám zaplaceno. Nvyjel mi ale doklad. Zavolala jsem paní, která měla tento úsek na starosti a ta prý musí zavolat paní vedoucí. Paní vedoucí jsem ukázala výpis z banky, že je duplicitní platba, která odešla, protože mi byla odečtena. Odpověděla mně, že jestli to opravdu odešlo se zjistí až po půlnoci. Nehorázné. Druhý den jsem volala na vaší linku pro zákazníky a tam mi paní řekla, že to okamžitě předá oddělení, které se tím zabývá. Do dnešního dne jsem peníze neobdržela, tak jsem opět volala na zákaznickou linku a tam mi paní Markusová řekla, že platba před 15ti minutama odešla. Včera jsem volala v 10,46 a je to vyřízeno až dnes ve 13, 45....velmi jste mě zklamali....váš personál není kvalitní....

  9. Avatar
    Veronika Bezzani (1 příspěvek) Pátek 11.06.2021 13:29:57

    Dobrý den,
    Musím říct že jsem opravdu naštvaná.Predevcirem jsem u vás nakupovala koupila jsem maso z pultu které mi připravila obsluha,Bohužel jsem ale netušila že to maso bude smrdět zjistila jsem to až doma když jsem přijela večer z nákupu.Uprimne nechápu jak je možné že to obsluha necítila když jsem otevřela sáček už to pěkně smrdelo.!!!,Teď vím že už jsi u vás nikdy maso nekoupím!!!

  10. Avatar
    Milena millene (1 příspěvek) Sobota 06.03.2021 17:46:29

    Dobrý den, byla bych moc ráda, kdyby se změnila péče o květiny v květináčích které nabízíte, již druhý , třetí den jsou zvadlé, prostě "chcíplotiny", což samozřejmě zákazník kupovat nebude a vy je posléze asi vyhodíte. Mě, jako zákaznici, to mrzí, neb se táhnu pěšky kus do vaší prodejny - v Litoměřicích - často i kvůli těmto květinám, ale nelze si vybrat ! Navíc, není vám líto i lidské starostlivosti, péče o tyto květiny? Ze zahradnictví vám je dají zajisté pěkné, a zaměstnanci v prodejně je nechají uschnout, ony totiž potřebují zalévat, každý večer a ráno, nebo aspoň ten večer. 3-4 dny by v prodejně měly zůstat krásné. Nešla by sjednat náprava? Děkuji.

  11. Avatar
    Milada Studená (4 příspěvky) Úterý 06.08.2019 17:38:50

    Po prohlídce svého účtu u čs.spořitelny jsem zjistila,že vám byla dvakrát proplacena jedna účtenka,proto vás prosím o vrácení částky,která je zaplacena navíc.Jedná se o účtenku ze dne 18.7.2019 číslo 44748 v čase 12.18 hodin na částku 352.31 Kč.
    Bylo to u kasy číslo 5 obsluha 202 a obchod 2700 Kaufland v Teplicích,Bohosudovská 1882
    Děkuji za vyřízení.
    Studená

  12. Avatar
    Milada Studená (4 příspěvky) Úterý 06.08.2019 17:38:48

    Po prohlídce svého účtu u čs.spořitelny jsem zjistila,že vám byla dvakrát proplacena jedna účtenka,proto vás prosím o vrácení částky,která je zaplacena navíc.Jedná se o účtenku ze dne 18.7.2019 číslo 44748 v čase 12.18 hodin na částku 352.31 Kč.
    Bylo to u kasy číslo 5 obsluha 202 a obchod 2700 Kaufland v Teplicích,Bohosudovská 1882
    Děkuji za vyřízení.
    Studená

  13. Avatar
    Milada Studená (4 příspěvky) Úterý 06.08.2019 17:38:47

    Po prohlídce svého účtu u čs.spořitelny jsem zjistila,že vám byla dvakrát proplacena jedna účtenka,proto vás prosím o vrácení částky,která je zaplacena navíc.Jedná se o účtenku ze dne 18.7.2019 číslo 44748 v čase 12.18 hodin na částku 352.31 Kč.
    Bylo to u kasy číslo 5 obsluha 202 a obchod 2700 Kaufland v Teplicích,Bohosudovská 1882
    Děkuji za vyřízení.
    Studená

  14. Avatar
    Milada Studená (4 příspěvky) Úterý 06.08.2019 17:38:46

    Po prohlídce svého účtu u čs.spořitelny jsem zjistila,že vám byla dvakrát proplacena jedna účtenka,proto vás prosím o vrácení částky,která je zaplacena navíc.Jedná se o účtenku ze dne 18.7.2019 číslo 44748 v čase 12.18 hodin na částku 352.31 Kč.
    Bylo to u kasy číslo 5 obsluha 202 a obchod 2700 Kaufland v Teplicích,Bohosudovská 1882
    Děkuji za vyřízení.
    Studená

  15. Avatar
    Martin z Ostrova (9 příspěvků) Pondělí 12.03.2018 08:10:40

    Ahoj, chci jenom říct, že je dobré si při větší nákupu nechat tu danou věc vyjet na samostatnou účtenku. Když člověk přinese domů nákup, účtenku často vyhodí a nedojde mu, že jsou tam třeba i sluchátka nebo mobilní telefon. Když si ale nechá vytisknout speciálně dvě, tak si ji spíš schová. :)

    • Avatar
      Alice (8 příspěvků) Pondělí 12.03.2018 08:39:12

      Ano, přesně tak, souhlasím. A ještě doplním, že je taky vhodné nechat si dát na lístek razítko. Protože text účtenky často vybledne, ale razítko ne a oni tak budou schopni poznat, že je produkt skutečně od nich.

  16. Avatar
    Dominik Hlava (3 příspěvky) Pátek 09.03.2018 07:50:14

    Dobrý den,
    v Kauflandu nakupujeme často a to včetně elektroniky. Důležité je schovávat si lístky od všech nákupů. Obvykle vám sice elektroniku nevymění, ale vždy vrátí peníze a vy si můžete za podobnou cenu vybrat jiný produkt stejné kategorie, máte-li o něj stále zájem. Stalo se mi to už mnohokrát a nikdy nebyl problém. (V Tescu mám naopak podobné zkušenosti negativní, ale Kaufland je v pořádku.)

    • Avatar
      Alice (8 příspěvků) Čtvrtek 15.03.2018 06:56:03

      I já si myslím, že v Tescu ani v Kauflandu nikdy žádný problém neměli. Pravděpodobně jste jen narazil na špatnou pokladní. :)

    • Avatar
      Saša (11 příspěvků) Neděle 11.03.2018 06:53:53

      Reklamace jak v Kauflandu, tak v jiných obchodech podobného typu, vždy probíhají v pořádku. V Tescu jsem také nikdy problém neměla. Reklamace zde jsou mnohem snadnější, než v jakémkoli odborně zaměřeném obchodě. :)

    • Avatar
      Denisa (9 příspěvků) Sobota 10.03.2018 08:19:05

      Já musím nesouhlasit. Podle mého i v Tescu reklamaci vždy v pořádku přijmou. Nikdy jsem s tím tedy problém neměla. :)

Vložit nový příspěvek

Váš e-mail nebude nikde publikován. Povinné položky jsou označené *.